24 sierpnia 2010

Festiwal charytatywny dla naszej Hani!

7 komentarzy:

  1. o kurka! wymiatacze z Was!! =))
    calusy ogromne dla mmmmhmhm!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sofka, z nas to tylko tam zamiatacze, jeśli już;) Jesteśmy wielbicielami organizatorów!!! Jakaż szkoda, że Ciebie nie ma w K. Zapowiada się obłędna loteria fantowa i koncerty przecież niesamowite! Całusy w Belgię :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dawno do Was nie zagladalam, ale mama Monika dziala WYSTRZALOWO!!! jakby to moja Agatka powiedziala "Hania na pewno bedzie ZASZCZESLIWIONA", no i cala reszta przybylych! Pozostaje mi tylko zalowac, ze do Krakowa daleko, ech :-( Pozdrowienia!!!Asia O., Torun

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie ja działam! Ja tylko reklamuję! Hanula otoczona takimi ludźmi jest ZASZCZĘŚLIWIONA na pewno :) Toruń cuudny, przejeżdżaliśmy ostatnio nocą jadąc znad morza. Serrrdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamo Hani,jesteś niesamowitą,wspaniałą,fantastyczną .....Matką !!! podziwiam Cię !!!
    Życzę zdrowia !!!!
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć,

    Byliśmy wczoraj na Festiwalu w Centralnej, było fantastycznie! świetna muzyka, loteria z prezentami, doskonała organizacja! Buziaki dla Hani!;))

    Irena i Michał

    OdpowiedzUsuń
  7. @ Dominika
    Bardzo dziękuję :)

    @ Irena i Michał
    Cieszę się, że się dobrze bawiliście! Może spotkamy się dzisiaj? Wybieramy się na popołudniową odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń